Bitka za Bebe

Fond B92, Fusion Communications

Inkubatori u Srbiji bili su stari i po 40 godina godina, a smrtnost novorođenčadi teške do 999 grama u Srbiji dostigla je 65%. Stoga je pokrenuta humanitarna akcija “Bitka za bebe” čiji je cilj bio da se prikupe sredstva za kupovinu 100 novih inkubatora za naše najmlađe i najugroženije sugrađane. Naša misija je bila da podstaknemo čitavu javnost da se uključi u “Bitku za bebe” i na taj način izvršimo svojevrstan pritisak na one koji su u mogućnosti da pomognu.

Rješenje

Naše sredstvo su bile naše riječi kojima smo kroz medije motivisali pojedince i kompanije da se priključe borbi i u skladu sa svojim mogućnostima stanu u borbene redove “Bitke za bebe”. Kreirali smo i sproveli dinamičnu strategiju odnosa s javnošću tokom trajanja cijele kampanje. Organizovanjem događaja kao što su: fudbalska utakmica FK Crvena zvezda – IMN Montevideo Bog te video, košarkaški meč KK Crvena zvezda Beograd – KK Bajern Minhen, proslava Dana pobjede u “Bici za bebe” koja je održana u Domu Narodne skupštine Republike Srbije u prisustvu najviših državnih zvaničnika i mnogih drugih sportskih događaja, izložbi, humanitarnih žurki…nastojali smo da dopremo do najšireg broja ljudi, kompanija i pojedinaca i podstaknemo ih na akciju. Iz dana u dan smo pratili domete kampanje i redovno o njima obavještavali medije i javnost.

Rezultati

  • Ukupan broj objava: 1174
  • Total PR value: 1,2 miliona evra
  • Na različite načine, u akciju se uključilo više od milion ljudi. Više od 80 kompanija heroja, preko 500 pojedinaca i blizu 170 malih preduzeća je doniralo novac za kupovinu novih inkubatora.
  • Više od 200 volontera svakodnevno su se starali da svi građani Srbije budu svjesni da je u toku „Bitka za bebe“.
  • Skoro 6.000 sms poruka su poslali građani Srbije na broj 3100.
  • Više od 160 inkubatora je obezbijeđeno za 40 zdravstvenih institucija na teritoriji čitave Srbije